Nogizaka Haruka no Himitsu ~Purezza ED Single – Himitsu Suishou! Uruto LOVE

03

Nogizaka Haruka no Himitsu ~Purezza ED Single – Himitsu Suishou! Uruto LOVE by N’s (Noto Mamiko & Gotou Mai & Shimizu Kaori & Ueda Kana & Satou Rina)

>> Read more <<

Nogizaka Haruka no Himitsu ~Purezza – 02

8nh02_7944nh02_10302nh02_13016nh02_16184nh02_19125

“Please put it in~”

>> Read more <<

Nogizaka Haruka no Himitsu ~Purezza – 01

nh01__42259nh01__49279nh01__56448nh01__56259nh01__58915nh01__63282

Adorable otaku romance fluff is back on it’s second season~

[No steam version ;)]

>> Read more <<

Nogizaka Haruka no Himitsu – 12 [FINALE]

The grand finale!!!

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

[:Read the rest of this entry:]

Nogizaka Haruka no Himitsu – 11

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

It’s Haruka’s upcoming birthday!… But Yuuto seems to have a problem finding the perfect gift for the perfect girl…

[:Read the rest:]

Nogizaka Haruka No Himitsu 10: Kyaaa!!!

Lol it’s been a while since I’ve blog an anime episode recently… LOL and I’ve skipped 2 episodes of Nogizaka Haruka no Himitsu on blogging… May the Anime Gods forgive my soul T.T… Anyway, let’s continue on to my incoherency! [The title btw... Lol I love misleading titles on AnimeNano :P]

Photobucket

Yuuto… you!!!

Photobucket

Ooops! Busted!

[:Read the rest:]

Nogizaka Haruka no Himitsu Character Songs 02: Nogizaka Mika

Photobucket

Nogizaka Mai… the naughty and experienced sister of Haruka… Hmmm XD. I found her character song way better than Haruka’s as well as her rendition of Hitosashiyubi Quiet! It’s very cute and you may notice that it fits Mika’s character really well. Good Job for Gotou Mai. So you can download her character song and her rendition of Hitosashi Quiet! below the jump.

[:Continue:]

Nogizaka Haruka no Himitsu Character Songs 01: Nogizaka Haruka

PhotobucketThe Character Albums of Nogizaka Haruka no Himitsu are out and I first uploaded the first one, which is Nogizaka Haruka herself. I’ll admit that this is the most unusual that I’ve heard of Mamiko Noto. It’s up to you if you’ll like it or not but for me, I think it’s too much moe that it sems that she’s trying hard. Well, I love Mamiko Noto and Nogizaka Haruka btw. You can download some of her songs from her character album below.

[:Continue:]

Nogizaka Haruka no Himitsu – 07

The REAL reason for not posting ANY anime episodes (well, except for Chocolate Underground, which is 5-minutes long short) and for only posting some random manga/filler/music posts to fill up my blog and my laziness is posted down here…

[:Read the rest:]

Big Blog Digest

Ok so this post is a big one full of anime and manga digests as well as Anime’s Next Top Model news so read it or else…

Photobucket

Before I start off this post, I wanna say that my head hurts really bad. You see, I just went from a ‘hanging out with a friend’ (which looks more of a date…) and while eating at a restaurant, some random rude kid threw a steel spoon on my head! OMG my head really hurts and it was embarassing! I can’t bitch off the kid because he was just a baby anyway so I just laugh it off and later his mom apologized… Come on, which normal kid would throw a spoon on a random person’s head!? Anyway, [:Read the rest of this entry:]

  • Page 1 of 2
  • 1
  • 2
  • >