12 Days of Anime #4 – Special Report, Live from Studio Weeb

METANORN NEWSROOM

Brought to you with limited commercial interruption by Sibyl. Remember, powder blue or death.

intro

D-1
D-2
D-4
D-3
D-5
D-6
D-7

guest1

D-8
D-9
D-10
M-1
M-2
M-3
M-4
M-5
M-6
M-11
M-8
M-9
M-10

inter1

I-1
I-2
I-5
I-4
I-3

guest2

G-1
G-2
G-3
G-4
G-5
G-6
G-7
G-8
G-9
G-10
G-11
G-12

inter2

INT-1
INT-2
INT-3
INT-4
INT-5

guest3

P-1
P-2
P-3
P-4
P-5
P-6
P-7
P-8
P-9

inter3

I3-1
I3-3
I3-2
I3-5
I3-7
Z-8
Z-9

guest4

Z-1
Z-2
Z-3
Z-4
Z-6
Z-5

About

I enjoy watching anime, when I'm not burning toast or sleeping through college.
Blinklist BlogMarks Delicious Digg Diigo FaceBook Google MySpace Netvibes Newsvine Reddit StumbleUpon Twitter

31 Responses to “12 Days of Anime #4 – Special Report, Live from Studio Weeb”

  1. skylion says:

    LULWUT

  2. Foshizzel says:

    Ahahahaah Hawte this is freaking hilarious! Impressive work on the chat boxes Kuruu!

  3. Kyokai says:

    Reserving this spot for later LULZ.

  4. Rakkyo says:

    oh god hawth if only you can see my face reading this post.
    There’s even a surprise Yamakan at the end.

    I NEED A SEQUEL FOR THIS!

  5. animekritik says:

    Smile doesn’t precure itself. Very nice :)

  6. BlackBriar says:

    Hahaha, nice. Well done, Hawthorne. The one with Akane and Kogami was the best and hilarious considering how awesomely brutal this weeks’ episode of Psycho-Pass was. If Yuno Gasai is there, then there is definitely a serious cause for alarm. I anticipate a high Crime Coefficient, possibly over 400. Enforcement mode is Lethal Eliminator.

    • Hawthorne says:

      Glad you liked it Briar! Yuno’s CC would definitely be through the roof. I think this calls for a cross-over.

  7. Miyu says:

    Hahaha loved it Hawt!! Your graphics are amazingly neat and pleasing as usual – that must’ve taken so much of your time and effort! Otsukaresama~ ^ – ^
    Do make a sequel to this if you’re free during the holidays or something, I’m sure lots of us here would love to see it xD

    • Hawthorne says:

      Thanks Miyu! Lots of time yes, but I’m just glad people are enjoying it. A sequel, huh? Maybe some day … kukuku

  8. Highway says:

    Nice job and entertaining, even if I don’t get all the references. :)

  9. Overcooled says:

    I love you.

  10. Jrow says:

    This is HIGH-larious, Hawt! I really hope that the Weeb Report comes back in the future. Shouma & Candy make a great team, haha!

  11. anaaga says:

    This smile doesn’t precure itself, got it?

    Shit, I died on that line

  12. Moni Chan says:

    TROLOLOLOLOL. Can’t stop laughing

  13. d-LaN says:

    I just opened MTN after a day I came back frm vacation and first thing: GREEN!? Merry Christmas F/Zero!??

    Then this…. WTFLOL. Can any1 tell me wat haz happened?

    • BlackBriar says:

      Metanorn Christmas makeover overnight!! That’s what happened. I was shocked to see it myself.

    • Highway says:

      Oh, oops, I broke all my Christmas lights… (at the top).

    • d-LaN says:

      Also, this is ****ing hilarious lol. So many hijacks lol XD Hawt, part 2 plz!

      Ah Xmas makeovah eh? Thk.

      Highway, you lost me.

      • Highway says:

        Scroll up to the top of the page, mouseover Christmas lights.

        And Spammy grabbed a comment of mine for a Christmas present.

      • Hawthorne says:

        If I do decide to do a part 2 it won’t be for a while! XD Thanks for reading, d-LaN!

Leave a Reply