Sekai-ichi Hatsukoi 2 – 04

 Jack O’Lantern wants to welcome our new yaoi fanboy Foshizzel in an intimate way

Foshizzel: Hello! I recently decided to crash and hang out with Zabob and Anaaga on this really out there show! I have seen the previous four, but this is going to be something crazy! So sit back and enjoy the best chat ever!!

Zabobinator: WOW. It’s been a LONG time since I did a tag of this show with my waifu. It seems like just yesterday that my waifu and I tagged together for the first time and consequently fell in love…And for precisely that reason, Sekaiichi Hatsukoi will always be on my list of favorite shows. It brought my waifu and I together. It’s GOT to be good. xD But yah, let’s see what shenanigans our uke of the week is up to. Cuz it’s always the ukes that get into shenanigans…

Anaaga: *blush* My waifu is so sweet. *cough* Yeah, as you can see here, we got our regular Meta fangirl PLUS A FANBOY. Yep, I made Fosh join our weekly yaoi pornz chat! I will try my best to convert him into a yaoi fanboy!

Foshizzel: GOOD MORNING

Anaaga: OMG SLEEPING UKE ALREADY

Zabobinator: LOL

Anaaga: SEXY TORI

Zabobinator: SHIRTLESS

Anaaga: HE GOT 6 ABS YO

Foshizzel: Haha dirty

Anaaga: Whut why does Chiaki has boobs…

Zabobinator: That bed is so damn huge

Foshizzel: Indeed

Zabobinator: Yah you don’t want to leave cuz you’ll be busy sexin’. Also that bed is HUGE

Foshizzel: Haha

Anaaga: BLUSH

Zabobinator: LOL

Anaaga: AWWW TSUN. OMG KIIIIIISSSSSSS. TIE OFF

Foshizzel: Hand touch. Bow chika wow wow

Zabobinator: Didn’t he JUST put on that TIE!?

Anaaga: That’s it!? FFFFFFFUUUUUUUU. Right? The magic of sex. But it’s kind a waste of energy to take it off after you put it on

Chiaki: “Hatori, look at my boobjob!”

Hatori has a strong libido

Foshizzel: Freaking bunny is scary

Anaaga: No way, it’s cute. It got ass.

Foshizzel: And dance moves

Zabobinator:  I love the bunny…

Anaaga: Even I can’t dance like that. But my wife will teach me (L)

Zabobinator: Yah! I got the moves!

Foshizzel: D’aawww

Anaaga: God that holding hands in the OP

Zabobinator: LOL Good morning…

Foshizzel: Five hours later…

Zabobinator: LOL

Anaaga: Waking up alone in the room…He just got ditched

Foshizzel: Doh!

Anaaga: LOL So not romantic or sexy…

Zabobinator: Hehe… Time management is important!

Foshizzel: Here’s some cold food. Enjoy!

Anaaga: He has work… So why is he watching TV?

Dear Chiaki, you suck on bed. TTYN -Hatori

Sitting #likeaboss

Foshizzel: Nice TV. Lol that grin

Anaaga: OF COURSE he has to call anther guy. Such a cheater

Zabobinator: …Date….

Foshizzel: Hahaha talking to Izaya. OC he’s cheating on you.

Anaaga: Instead of doing nothing… How about WORKING?

Zabobinator: Seriously… Awww. Poor baby. Stuck in the middle between two bishies. Stop complaining.

Foshizzel: So depressing

Anaaga: At least he has two. I got none

Zabobinator: LOL PANDA WARRIOR. ARE YOU SERIOUS?

Anaaga: LOL KUNG FU PANDA

Foshizzel: Sounds epic

“So the porn we’re watching tomorrow is called Panda Warrior.”

Zabobinator: I love how when he eats. It sounds like he’s having sex

Foshizzel: Lots of bed service

Anaaga: YOU KNOW IT FOSH

Foshizzel: Five pillows. Good lord.

Zabobinator: Why the fuck is his BED SO BIG?

Foshizzel: It’s two bed sticking together

Anaaga: Cuz when you have sex you go EVERYWHERE

Zabobinator: Ooohhhh…

Anaaga: OMG HE GOT DITCHED AGAIN. Tori you bastard

Zabobinator: LOL BITCH GOT DITCHED

Foshizzel: Haha pwnt. Time to get sad again

Zabobinator: Takano’s not doing it cuz he’s too busy doing Ritsu…

Foshizzel: Clean that floor D:

Zabobinator: LOL KNIFE

Foshizzel :YANDERE

This knife looks so…hot…

Anaaga: LOL He can’t even cut sausages properly. He’s a failure in life.

Foshizzel: Playing with his food again

Zabobinator: Why is he so ridiculous xD

Anaaga: OMG DUDE. WORK.

Foshizzel: He’s lazy. Probably would get a paper cut

Anaaga: LOL Panda Warrior haunting him

Foshizzel: Panda Warrior staring Black Jack

Anaaga: OOOOOOOOOOWWWWWWWWWWW

Chiaki thinks they’re going to have a threesome tonight

Foshizzel: Busted. Should’ve packed that knife

Zabbinator: Hi. Boobs. Boobs in yaoi. Not allowed

Anaaga: Females. Yuck

Foshizzel: T_____T

Zabobinator: Oh noo~

Foshizzel: It’s OK just cut yourself and blast Linkin Park music

Anaaga: Cuz in yaoi, you can’t work with the opposite sex

Zabobinator: Ugh he’s going to be a butthurt baby right now

Another sentence for “YO I GOT DITCHED BY TORI SO PLS RAPE ME AT YOUR HOUSE THIS EVENING.”

Foshizzel: It’s not like I want to call you or anything like that! BAAKKAA

Zabobinator: TSUNDERE

Anaaga: OMG CHIAKI you stupid. You’re soo gona get raped

Foshizzel: Lolol

Zabobinator: Stupid…

Foshizzel: That guy looks evil

Zabobinator: His eyes

Foshizzel: Yes! Red and glowing

Anaaga: Look at his face, ready-to-rape face. Yes, draw him. Just like a stalker

Zabobinator: Dang…

Chiaki: “Trick or Treats Yuu!” Yuu: “The candy is in my pants. Go get ‘em by yourself.”

Foshizzel: Flashback of grey-ness

Anaaga: And eye-less. Yuu you’re just trying to flame Chiaki

Zabobinator: Ah Yuu…You bastard

Anaaga: OH GOD KAMIYAN WHY YUH SO EVIL HERE

Foshizzel: Activate trollin mode now dun dun dunnnn

Zabobinator: Yaoi: Where ukes are too afraid to confront semes directly.

Foshizzel: The voices make them stop xD

Anaaga: LOL CHIAKI

Zabobinator: LOL

Foshizzel: LOL Dat Phhhttttt

Yuu is making yaoi porn fanfiction about himself and Chiaki

Yuu reporting about his fanfiction progress to the editor Tori

Anaaga: Oowwwwww wwwwwwwwwwaaarrrr

Zabobinator: He’s walking with a purpose LOL

Foshizzel: well he is trying to draw him cant have him running off xD

Anaaga: Omg OMG YUU CHIAKI YUH BEING RAPED

Zabobinator: LOL DANG HAHA THE BEER SOUNDS LIKE PEE WHEN IT SPILLED LOL

Foshizzel: YOU SPILLED MA DRINK

Anaaga: THE BEER, POOR BEER NNNNOOOOOO. OMG KAMIYAN MOANING

Zabobinator: Dude, push him away. There we go

Foshizzel: LOL

Anaaga: KAMIYAN’S SEXY VOICE. HIS MOANING. OK Chiaki has a hand fetish…

Foshizzel: Suddenly Natsume. Where’s Nyanko-sensei when you need him

Anaaga: Well, Chiaki, you’re supposed to know all of this by now. But you don’t cuz you’re stupid

Foshizzel: Lolol Owned

Zabobinator: LOL GOOD PUNCH

Anaaga: HOLY SHIT KAMIYAN

Zabobinator: Is he crying? Oh god.

Foshizzel: I need this face to pay my bills! I will save you!

Anaaga: Poor Yuu…

Zabobinator: TORI GO TORI. Yuu’s dumb

Anaaga: But the Kamiyan noise~

Zabobinator: Chill your tits Tori…

Foshizzel: Three way fight. GO

Anaaga: Why not THREESOME

Zabobinator: LOL ANAAGA

Foshizzel: That too

Zabobinator: THREESOME. WORLD PEACE

Anaaga: IS THE ANSWER

Foshizzel: All over that spilled beer

Anaaga: Man that beer is such a waste. I can’t get over the beer. RIP BEER 20XX-2011

Foshizzel: Damn Beer-chan. HUG IT OUT. Already

Anaaga: OH GOD CHIAKI WHY YUH SO STUPID

Zabobinator: STOP ARGUING. HAVE SEX. NOW.

Anaaga: YYYEEESSSHHHH

Foshizzel: That guy is so tall. LOL Shana. SHUT UP SHUT UP SHUT UP

Zabobinator: LOL

Anaaga: LOL. See? You can’t work with the opposite sex in yaoi

Foshizzel: Kissing scene in 3…2…1… Nope, delayed reaction

Anaaga: LOL

Zabobinator: Haha Fosh. I think you watch yaoi more than you’d like us to know about…

Foshizzel: LOLO

Anaaga: FOSH’S TRUE FACE IS REVEALED

Zabobinator: LOL

Foshizzel: Every episode ends the same

Anaaga: Tori. AAWW TORIII. AAAWW THAT HUUUGGG

Zabobinator: Aww….

Foshizzel: It’s OK I’ll watch Maken-ki after this. Wash my eyes… I WATCH FOR THE PLOT >.>

Zabobinator: LOL FOSH EXCUSES

Anaaga: AAAAAWWW TORI KYAAAAAAAA

Foshizzel: Random clouds

Zabobinator: Dahaha that was cute

Anaaga: THAT’S IT!? NEED SEX YO

D’AAAAAAWWWWWWW

Foshizzel: And they did it for three days. The end. Until one of them died

Anaaga: No, for a week. It’s a weekly episode right

Foshizzel: True

Extra Drama:

Obligatory weekly Hatori’s cooking

“Something was missing on Hatori’s face… I can’t figure out what it is”

Epic

End Thoughts:

Foshizzel: Totally creeped out on that guy

Zabobinator: Yuu was…eh. I felt bad for him, but he was kind of annoying

Anaaga: Yeah

Foshizzel: That Chiaki guy = emo

Zabobinator: He was also stupid. And annoying as most ukes are… Except for my waifu

Anaaga: Aww you’re the best seme too

Zabobinator: Thanks ;D

Anaaga: I-it’s not like I love you or anything!

Foshizzel: D’aaww haha. And Chiaki is so rich that bed!

Anaaga: SO RICH

Foshizzel: I am just like that dude with the shirt

Anaaga: You mean dude with boobs?

Foshizzel: Indeed. Man boobs

Anaaga: Chiaki got boobs, seriously it’s freaky. Tori on the other hand… :9

Foshizzel: And he gets jealous so fast. Talking with a random girl = cheating

Zabobinator: I really didn’t like how he just got so pissy. So childish. Seriously! Chill out!

Foshizzel: Needs more caffeine in his diet

Anaaga: It’s like as if females don’t exist in yaoi world. Well, they don’t, but still…

Zabobinator: Hahaha… It’s catering to the fangirls xD

Anaaga: But it’s annoying how it’s the same jealous he get in his stories. Either that or misunderstanding

Foshizzel: Ahah yes always that way in any anime. Or the walking in on someone getting dressed

Zabobinator: Ritu’s the only uke in this show who’s not a little bitch… He’s a pro

Anaaga: Ahhh Ritsu I love him (L)

Foshizzel: I do enjoy Ritsu’s story xDD He has the best facial expressions. Unlike Mr. Emo Pants

Anaaga: See? Need more ukes like Ritsu. That too Fosh lol. But this episode is so worth it with the amount of kissing :9 Starts with a kiss, ends with a kiss. YUM

Foshizzel: Haha and profit is all in your mind

Zabobinator: Yah. Tori’s a sweetheart

Anaaga: Fosh, I didn’t say anything about that. PERV

Foshizzel: Muhahahaha

Anaaga: Tori is so sweet. Unlike the selfish don’t-want-to-listen Yuu :<

Foshizzel: Tori the superhero

Zabobinator: Yuu’s got it pretty rough though. He’s liked the same dude for years, and he gets ditched for the dude he hates. At the same time though, he’s annoying. So…SUCKS TO SUCK

Foshizzel: Ouch xD Sucks to be him basically

Anaaga: LOL But it’s annoying how he never listens to Chiaki. How he never ACTUALLY listen

Foshizzel: No love. Listening requires too much work

Zabobinator: I appreciated that Chiaki had the will to punch him out

Anaaga: And he has a small-ass house. Who cares about poor seme? Rich seme FTW

Zabobinator: Ok can we talk about how big Chiaki’s bed is? Because seriously? That thing was HUUUGGEE

Foshizzel: It’s five queen sizes melted together

Anaaga: HUGE. And His TV? SO GREAT

Zabobinator: You could have orgy parties on that thing…

Anaaga: LOL ZAB

Zabobinator: I’m serious!

Foshizzel: You could fit, what, thirty people inside that

Zabobinator: Yah. Massive orgy

Anaaga: For the threesome! That bed is PERFECT!

Zabobinator: Multiply that threesome by ten waifu. That’s the scale we’re talking about here…

Foshizzel: Too much fan service I’ll go blind like for real

Zabobinator: LOL FOSH. DON’T LIE YOU LIKE IT

Foshizzel: LOLOL. Brb cutting myself. No knives I can’t cut with anything

Anaaga: LOL Fosh is actually so active talking right now HE LIKES IT

Zabobinator: How’d you manage to get him to watch btw

Foshizzel: I saw the first three xD

Zabobinator: LOL FOSH Oh man… You’re my new hero xD

Foshizzel: Was like hmm I’ll see what all the craze is

Anaaga: He was like “Maybe I should join the chat (lol).” And I’m like “GET YOUR ASS IN THE CHAT”

Foshizzel: Aye aye, exploring new worlds…

Zabobinator: We’re turning the Metateam into a group of raging fangirls

Foshizzel: Hating myself. It’s ok I’ll forget it all happened

Zabobinator: LOVE YOURSELF LOL

Foshizzel: So much love

Anaaga: All we need now is to make Hato watches this

Zabobinator: Good luck with that… I don’t want to get killed…

Anaaga: It’s so hard to make him watch yaoi orz.

Foshizzel: Unless he’s drunk. Haha you said hard –shot-

Anaaga: LOL FOSH ECCHI

Foshizzel: I’m sorry you’re having an effect on me Anaaga

Anaaga: I welcome you, new fanboy!

Zabobinator: Waifu, you’ve created a monster…

Anaaga: LOL no worries I got him tamed =D

Zabobinator: LOL OH GOD TAMED?

Anaaga: LOL WAIFU ECCHI TOO

Foshizzel: Ahahaha it’s spreading, the Anaaga virus

Anaaga: Yaoi World Domination. IT’S GETTING CLOSER

Foshizzel: That’s 2012. I FIGURED IT OUT

Anaaga: YUP. I’LL BE THE CHICK WITH THE ARK

Foshizzel: With a billion dudes

Anaaga: MY YAOI HAREM

Foshizzel: And Zabob

Anaaga: Of course <3

Preview:

Anaaga: OMG NEXT WEEK DRAMA

Zabobinator: YAY RITSU AND TAKANO. MY FAVORITE

Anaaga: DOOR SEX

Zabobinator: LOL YAY

Foshizzel: Poor Door-chan… xD

About

She likes yaoi
Blinklist BlogMarks Delicious Digg Diigo FaceBook Google MySpace Netvibes Newsvine Reddit StumbleUpon Twitter

14 Responses to “Sekai-ichi Hatsukoi 2 – 04”

  1. Kyokai says:

    LOL! So, Fosh joins the fun too?! This just leaves Hato you know…. Fufufufufuuuu~

    Btw, I want the bookstore guy nao!!!

  2. Bob from Accounting says:

    Christ alive, dat bed. I can just imagine him walking into a bed shop and demanding it custom made LIKE A BOSS. I’m still not going to watch this, though, mwhahahaha!

    • anaaga says:

      C’mon, man up and watch it! Or should I force to join the yaoi convo too? Muhahaha

      Yeah, it’s amazing that bed is SO HUGE. I think I’ve never seen that in real life. Who knew being a mangaka can make you buy that huge-ass bed.

  3. Kitty says:

    poor beloved Yuu~~~~ maybe he should date Yokozawa XDDDD

  4. Vivi says:

    waaaah Fosh you’re watching this too? Now I feel like I should watch it haha.

    and man I wish I had a bigass bed like that. It’s bigger than my room!

Leave a Reply